.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کوچکی نژاد:
شاهد اتفاقات عجیبی در مجلس یازدهم هستیم/ مشتاقان ریاست زیاد است
منتخب رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در این دوره، شاهد اتفاقات عجیبی هستیم یعنی مشتاقان ریاست خیلی زیاد شده‌اند؛ در این چند ساله من مجلس را به این شکل ندیده بودم.
 شاهد اتفاقات عجیبی در مجلس یازدهم هستیم/ مشتاقان ریاست زیاد است

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا، جبار کوچکی‌نژاد، منتخب رشت در مجلس یازدهم اظهار کرد: منتخبان مجلس یازدهم شناخت درستی از مطالبات مردم دارند که بیشترین مطالبه مردم در حوزه اقتصادی است و از آنجایی که حوزه اقتصاد، حوزه وسیعی است، اشتغال، تولید، رشد اقتصادی، ارزش پول ملی در داخل حوزه اقتصاد است. قطعاً منتخبان برای اینکه بتوانند پاسخ مطالبات مردم را بدهند باید از این زاویه وارد مجلس شوند و در جهت مشکلات اقتصادی مردم گام بردارند.

وی افزود: یکی دیگر از مطالبات اساسی مردم، عدالت و مبارزه با فساد و پرداخت‌ها است. طبق قانون برنامه و بودجه تفاوت حقوق شاغلان و بازنشستگان باید ۱۵ درصد باشد، اما در حال حاضر فاصله به درصد بالایی رسیده و این فاصله مشکلات بسیاری را به وجود آورده است؛ بر همین اساس بازنشستگان از مجلس یازدهم توقع دارند که به این موضوع و فساد و رانت و حقوق‌های نجومی ورود کند و همه دریافتی‌ها در سایت تحت کنترل دیوان محاسبات قرار گیرد.

کوچکی‌نژاد درباره تشکیل فراکسیون مدیران دولت نهم و دهم نیز گفت: نمایندگان از بخش‌ها و صنوف مختلف وارد مجلس شده‌اند و مطالبات منطقه‌ای و ملی دارند و به نظر من تشکیل فراکسیون مدیران دولت نهم و دهم معنایی ندارد. از آنجایی که تشکیل فراکسیون اختیاری است، هیچکس افراد را از تشکیل فراکسیون منع نمی‌کند اما در مجموع وجود فراکسیون مدیران دولت نهم و دهم نتیجه مثبتی نخواهد داشت.

عضوکمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس دهم بیان کرد: با توجه به اینکه من چهار دوره در مجلس بوده‌ام اما باید گفت متأسفانه در این دوره، شاهد اتفاقات عجیبی هستیم یعنی مشتاقان ریاست خیلی زیاد شده‌اند؛ در این چند ساله من مجلس را به این شکل ندیده بودم.

وی ادامه داد: قالیباف، حاجی‌بابایی، میرسلیم، نیکزاد و حسینی از کاندیداهای ریاست مجلس هستند و در بخش نواب هم کاندیداها دو چندان اضافه شده‌اند.

کوچکی‌نژاد اضافه کرد: اشخاصی که کاندیدای ریاست مجلس هستند، چون در گذشته مدیر و وزیر بوده‌اند، خود را شایسته ریاست می‌دانند. در نهایت امیدوارم رقابت نهایی بین دو نفر صورت بگیرد و انتخاب شایسته‌ای داشته باشیم‌.

منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم، تعداد فراکسیون‌ها را بسیار زیاد دانست و گفت: تعداد فراکسیون‌ها از عدد گذشته و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که این چنین منتخبان به فراکسیون‌ها هجوم آورده‌اند، فراکسیون‌های متعدد با نام‌های مختلف تشکیل شده به عنوان مثال سه، چهار گروه در حال جمع‌آوری امضا برای تشکیل فراکسیون کارگری هستند.

وی افزود: من در مجلس پیش عضو فراکسیون گردشگری و فرهنگیان بوده‌ام و فکر می‌کنم در مجلس یازدهم نیز در همین فراکسیون‌ها حضور داشته باشم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 ارديبهشت 1399
تعجب نداره نماینده محترم،مجالس دوره گذشته وفعلی واینده فرق چندانی باهم ندارند ،نمیدانم بعضی چرا اینقدرحساسند وبرای انان فرق قائلند چون انسانها هیچ تفاوتی باهم ندارند جز درتقوا وخداترسی ونیت واعمالشان انهم الان ودراین دنیا معلوم نمیشه ،حالا یه نماینده مثلا اومده دو تاحرف ونظر به ظاهرمردمی برای مردم زده و یا مثلا یه مجلسی در دوره ای اومده در دوره خودش دوطرح اقتصادی وسیاسی تر ویا...... از تصویب گذراندن دلیلی نداره که ما بگوئیم این نماینده محترم ویا این دوره مجلس خیلی کارشان درست وبقیه هیچ اصلا اینطور نیست شاید مدت کوتاهی اینگونه باشه ودر باد این حرفها خوابیدن اصلا درست نیست. ولیکن قضاوت مردم اینجوری نیست مردم درکل به نظام ومسولین را یکجا امتیاز ونمره میدهندیعنی اصلا فرد و....مهم نیست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.38 seconds.